good songs

洋楽の歌詞の翻訳

Serial Killer - Human Zoo - Lyrics 歌詞 和訳

www.youtube.com

Serial Killer - Human Zoo

 

You got the feel good vibe

You got that new hairline

You got a decent smell

And you got that slice of pie

 

You got me hot steppin through the midnight darkness

Like a hungry hound howlin at the moon

You got that new car shine

Got me believin all of your

 

All of your lies

Yes Ive swallowed your pill

With eyes sharp like knives

No violence, you slash, I spill

 

 

You got me blue in the face

Quite ill right now

Do you believe that looks could kill

Cause if they could

Youd be a serial killer baby

 

Hot steppin through the midnight darkness

Like a hungry hound howlin at the moon

You got that hint of lime

Got me believing in buyin

 

You got me pale in the face

No chill right now

Do you believe that looks could kill

Cause if they could

Youd kill the whole world baby

 

シリアルキラー - ヒューマン・ズー

 

きみはいい雰囲気をかもし出す

きみはその新しいヘアスタイル

きみはすてきな匂い そして

きみはその一切れのパイを手に入れた

 

きみは僕を真夜中の闇に熱くステップインさせた

月に遠吠えする空腹の猟犬のように

きみは新車の輝きを手に入れた

きみのすべてを僕に信じさせた

 

きみのすべての嘘を

そうさ、僕はきみの錠剤を飲み込んだ

ナイフのように鋭い目で

暴力なしで きみは斬り 僕はこぼれる

 

きみは僕の顔を青ざめさせた

今 かなり具合が悪い

きみはルックスが人を殺すことができると思う?

なぜって もしそうなら

きみはきっと連続殺人犯だね ベイビー

 

真夜中の闇に熱くステップイン

月に空腹の猟犬の遠吠えのように

きみはちょっとだけライム果汁を入れて

僕に了承を得させた

きみのすべての嘘

 

そうさ、僕はきみの錠剤を飲み込んだ

ナイフのように鋭い目で

暴力なしで きみは斬り 僕はこぼれる

 

きみは僕の顔を青ざめさせた

もうチルはない

きみはルックスが人を殺すことができると思う?

なぜって もしそうなら

きみは全世界を殺すだろう ベイビー

 

 

--- 

Human Zoo -ヒューマン・ズー

linktr.ee