good songs

洋楽の歌詞の翻訳

Night - Louis Cole 歌詞 和訳


www.youtube.com

Would I care at all in heaven, so amazing to even get in
Would it even be as nice, as a drive with you at night

Would I care at all in space, the most endless possible place
Would it even reach as deep, as a memory of you and me

僕は、天国にいたらやはり気にするだろうか、入ることさえ驚くけど。
君と夜にドライブするのと同じくらい素敵だろうか。

僕は、宇宙にいたらやはり気にするだろうか、可能な限り無限の場所。

深くまで届くのだろうか、君と僕との思い出と同じくらい。

 

Would I care if I reach my dreams, before my time to leave
Would that even be as cool, as dreaming about you

And when it comes that time, and all my life goes by
I think I just might, see a drive with you at night

僕は、僕の夢に届くかを気にするだろうか、僕が行かなければならない前に。

それは同じくらいクールだろうか、きみのことを夢見ているのと。

そして、その時が来て、僕の人生のすべてが過ぎ去るとき、
もしかして、僕は見るのかもしれない。夜、君と一緒にドライブしているのを。

 

 

お題「エモい気持ちになる瞬間」